سلام
سال 95 تبریک میگم ان شاءالله که سال خیلییییی خوبی برا همه باشه امسال که ما 28به همراه برادر شوهر اولی رفتیم شمال پیش مادرشوهر اینا شب خوابیدیم صبح پاشدم دیدم حالم خراب سرما خورده بودم یکم خود درمانی کردم ولی فایده نداشت دیگه سال تحویل را برگزار کردیم بعدشم لباس پوشیدیم رفتیم بیمارستان سرم و دارو بعدشم که اومدیم خونه مهمون داری و پذیراییی و شستن ظرفا سه شنبه سوم فروردین عصرش با شوهری رفتیم رامسر بعد برگشتیم رودسر و رفتیم یکم کلوچه خریدیم یکم پیاده روی و شوهری برام یه تاپ و یه تاپ شلوارک با دوتا ساپورت خرید برگشت هم بستنی خوردیم و رفتیم خونه چهارم بعد از ناهار آماده شدیم برگشتیم تهران چون شوهری باید بره سرکار پنج شنبه همین وری گذشت جمعه عصی رفتیم خونه برادرشوهر دومی اونجا تصمیم گرفتیم بریم بیرون رفتیم نشاط و کباب ترکی خوردیم بعدشم یکی یه دونه فالوده خوردیم و ساعت 12 رسیدیم خونه امروزم شوهری رفت سرکار و باهاش قرار گذاشتیم ساعت 1.30با برادرشوهر دومی رفتیم سرقرار و همگی پیش به سوی دریاچه چیتگر بارونم شروع شد زیر بارون قدم زدیم ناهار رفتیم پیتزا خوردیم ساعت 4 برگشتیم خونه زنگ زدم مامانم اینا که گفتن فردا برمیگردن خونه از سفر خدا را شکر روز خوبی بود زندگے با طعم خوشبختے ...
ما را در سایت زندگے با طعم خوشبختے دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 16:42