عید همگی مبارک نماز و روزه ها قبول باشه
نمیدونم چرا دیگه مثل قبل ذوق و شوق نوشتن نیست....
و اما این مدت 5اردیبهشت زن عمو یه دختر کوچولوی ناز شدم
این سه روز تعطیلی عید را رفتیم اصفهان پیش خانوادم و کلی خوش گذروندیم
دلمم میخواد باز برا نی نی اقدام کنم باشد که این دفعه خدا بهمون یه نی نی سالم و صالح بده
باشگاه را هم همچنان ادامه میدم ...
زندگے با طعم خوشبختے ...ما را در سایت زندگے با طعم خوشبختے دنبال میکنید
برچسب: بعد از مدت ها دیدمش,پس از مدت ها, نویسنده: بازدید: 11