سلام
سال 96 تبریک میگم به همه امیدوارم که سال خیلی خوبی باشه برای همگی
شوهری بنده که دوم عید را باید سرکار میبود 29 به همراه برادرشوهری اینا رفتیم پیش مادرشوهر اینا و دو روز پیششون بودیم یه دوباری با برادرشوهر و جاری رفتیم بیرون و کباب ترش زدیم بربدن بعدم میومدیم خونه و دستپخت مادرشوهر میخوردیم 
اول فروردین ساعت 2 هم رفتیم ترمینال و برگشتیم تهران
از روز دوم تا چهارم همسری رفت سرکار
جمعه شب شام درست کردم و خواهرشوهر اومد خونمون
صبح روز پنجم همراه خواهرشوهر رفتیم دیار من خواهرشوهر اینا 4 روز اونجا بودن و میرفتیم بیرون روز پنجم برگشتن خونشون و ما از روز پنجم رفتیم چند جا عید دیدنی
یازدهم همه خونه عزیز خانم دعوت بودیم پاگشایی عروس خاله بود تا غروب اونجا بودیم
روز سیزده هم رفتیم باغ بابا و کلی عکس انداختیم غروبش رفتیم باغ بابا جون پیش خاله ها و دایی عزیز خانم آش رشته پخته بود دور همی خوردیم ساعت 11 هم سوار اتوبوس شدیم برگشتیم خونه
نمیدونم روز مرد چیکار کنم برا همسری به احتمال زیاد که روز مرد خانواده همسی دعوت کنیم برا شام یا ناهار
عروسی نوه خاله همسری هم دعوت شدیم
تاريخ سه شنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۶سـاعت 16:26 نويسنده خانوم خونه| |
زندگے با طعم خوشبختے ...ما را در سایت زندگے با طعم خوشبختے دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24